E-shopy BINARGON podporují řadu modulů pro podporu opakovaného nákupu a zvýšení spokojenosti nakupujících.
Každý zákazník může za svůj nákup získat kredity, které slouží jako sleva na další nákup. Administrátor může ke každému produktu nadefinovat výši kreditů, které zákazník získá. Kredity mohou být získány ihned, nebo až po vystavení faktury.
Stejně jako v případě kreditů, může zákazník získávat body. Body jsou univerzálním věrnostním systémem, protože nejsou přímo vázány na měnu nebo konkrétní účel.
Administrátor e-shopu může přímo v administraci generovat slevové kupóny. Slevové kupóny mohou být jak obecné (procentuální nebo částkové na celý nákup), nebo mohou být svázány s konkrétními produkty (sleva jen na vybrané zboží). Slevové kupóny mohou mít omezenu platnost (od – do) i počet použití a podporují celu řadu dalších nastavení.
Pokud chcete svým zákazníkům k nákupu něco navíc, je tento modul pro Vás. Umožní vám nadefinovat množinu dárků, ze kterých si zákazník během nákupu může vybrat.
Dárky je možno odstupňovat podle ceny nákupu. Zákazníci jsou tak i motivováni k vyšším nákupům – pokud chtějí například dopravu zdarma, musí nakoupit za více. Dárky za nákup lze omezit i počtem získaných bodů.
Dárkem může být jak skutečný produkt z vašeho katalogu, doprava zdarma, tak i jakákoli jiná položka. Příkladem může být dárkové balení, obal na mobil nebo dárkový předmět.
Eshopy BINARGON pracují s více dealerskými kategoriemi. Zákazníci, které přeřadíte do lepší cenové skupiny, tak po přihlášení automaticky nakupují za lepší ceny.
Pokud by pro Vás nebyly dostatečně přesné cenové hladiny a potřebujete významným partnerům nabízet skutečně individuální ceny, pomůže Vám tento modul k nastavení konkrétních cen pro konkrétní zákazníky od procentuální nebo konkrétní slevy na vybrané značky, přes nastavení konkrétních cen pro celé kategorie až po individuální ceny na úrovni konkrétních produktů.
Jak koncovým zákazníkům, tak odběratelům z lepších cenových skupin lze v e-shopu zobrazit „běžnou cenu", tak spočítat, kolik ušetří nákupem u Vás.
Zobrazení je vždy řešeno pro konkrétní grafickou šablonu individuálně. Může mít jak podobu procent, tak výpočtu konkrétní částky.
Tento modul dokáže ze založených slevových kupónů vytisknout graficky naformátovaný slevový poukaz. Vzhled slevového kupónu lze připravit na míru.
Nejlepší reklamou je doporučení od někoho, koho znáte. Modul multi-level marketing umožňuje evidenci zákazníků, kteří přivedli jiné zákazníky. Systém udržuje vazby mezi těmito zákazníky a automaticky přičítá získanou provizi.
Provize lze určit pro každého zákazníka individuálně.