Zviditelněte svou stránku a získávejte zákazníky! Jak? Zprostředkujeme SEO a SEM služby!
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) a internetový marketing (SEM) jsou základem vaší cesty k úspěchu. Naši partneři pro vás zpracují funkční strategii reklamy, která zákazníky skutečně osloví a přivede je až k vám. Budete mít stránky snadno dostupné, plné kvalitního obsahu a nabízející klientům rychle a jednoduše to, co hledají.
Opravdová optimalizace je z 95% tvořena lidskou činností a nemůže být nahrazena strojem. Co zbývajících pět procent?
Podívejte se, co můžete s vašim e-shopem udělat:
Nevíte, jaká strategie vám přinese nejvíce zakázek? Má smysl investovat do té dražší, nebo šetřit?
Nechte si zpracovat odbornou analýzu toho, co je právě pro váš business nejpřínosnější!
Jste ve vyhledávání na první stránce? Nemusí vás zákazníci dlouho hledat? A co takhle být ve výsledcích úplně první?
Kolik jste ochotni zaplatit za to, že potenciální zákazník klikne na vaši reklamu? A jste si jisti, že tento zákazník hledá právě vaše zboží?
Nechte reklamy a ceny za ně spravovat skutečného odborníka a sledujte, jak počet zákazníků roste.
Oslovujete své zákazníky e-mailem? A máte přehled o tom, kolik jich emailovou nabídku skutečně využije? Nebo která nabídka byla skutečně úspěšná?
Využijte reklamní texty psané odborníkem, včetně vyhodnocení výsledků!
Ať jste v prodeji na internetu zkušení, nebo teprve začínáte, naši partneři vám mohou zhotovit SEO plánu na míru.
Je jen na vás, zda chcete pomoci s některými oblastmi prodeje, nebo si dát vypracovat a spravovat kompletní strategii na míru.
Ve svých počátcích bylo SEO souborem více či méně čestných taktik, které měly zajistit lepší ohodnocení webu ve vyhledávačích. Samotná zkratka SEO znamená „Search Engine Optimization“, tedy česky „Optimalizace pro vyhledávače“.
Úkolem SEO konzultanta bylo dostat Váš web na první pozici na Vámi vybrané slovní spojení. S tím, jak rostl význam dalších internetových marketingových služeb, zejména PPC reklamy a porovnávačů cen (u nás například heuréka.cz, zboží.cz...) se požadavky na SEO konzultanty začaly měnit.
Zkratka SEM (Search Engine Marketing) lze volně přeložit jako „Marketing pro vyhledávače“. Do této oblasti spadá především:
Označení „SEO konzultant“ se dodnes používá pro technického/marketingového odborníka který dokáže vašemu webu či e-shopu zajistit příliv správných zákazníků a především objednávek. Jako SEO se také často označuje jakákoli část inernetového marketingu.
Cílem SEO u e-shopů je přivést co největší počet zákazníků. Na úspěchu e-shopu se podílí jak posunutí stránky na vyšší pozici ve vyhledávači či přivádění zákazníků pomocí PPC reklamy, tak i zvyšování jejich konverzního poměru (poměr návštěvníků webu a zákazníků, kteří uskuteční objednávku).
U e-shopů sledujeme nejen hodnoty nákupů, ale také návratnost reklamních kampaní či zdroje návštěvnosti (který kanál přinesl nejvíce objednávek a který nejvíce peněz atd.). Analýzami klíčových slov či konkurence můžeme zvýšit prodej nejen v e-shopu jako takovém, ale i prodej konkrétního druhu zboží.
I když ve vaší webové prezentaci nemusí jít přímo o nákupní proces, chceme, aby web oslovoval správnou cílovou skupinu a aby návštěvníci splnili na stránce očekávané cíle.
Jestliže cílem návštěvníka je získat například informace o vaší nabídce nebo vaše kontakty, stránka mu je musí nabídnout co nejpohodlněji a nejrychleji.
Součástí SEO služeb pro váš web je úprava jeho obsahu, struktury i pozic ve vyhledávačích tak, aby zákazníci stránku dokázali snadno najít i používat.