Často kladené otázky k eshopům

Registrace domény

Jsou nějaké vstupní poplatky?

U standardního eshopu ne. Jednorázová platba může být na začátku pořízení eshopu zapotřebí v případě, že vyžadujete naprogramování vlastních funkcí, nebo chcete k eshopu zhotovit vlastní design. Samotný eshop žádné vstupní poplatky nemá.

Jaký design bude mít můj nový eshop?

Můžete si nechat zhotovit design přímo Vám na míru, nebo využít naši startovací šablonu, která je zdarma! Záleží jen na vašich požadavcích.

Mohu si k eshopu dodat vlastní design?

Samozřejmě. Váš design předem projdeme a v případě nesrovnalostí doplníme.

S jakými dodavateli můžete můj eshop propojit?

S každým dodavatelem, který toto řešení podporuje. Pokud si nejste jisti, můžeme za Vás komunikaci s dodavatelem zprostředkovat.

Co když chci naprogramovat nové funkce?

Stačí nás kontaktovat a předložíme vám cenovou nabídku zhotovení takového rozšíření.

Co když si nebudu vědět s něčím rady?

Tak je tu pro Vás k dispozici naše technická podpora. Můžeme pro Vás taktéž uspořádat školení, na kterém vám poradíme s technickými problémy i s business procesem. Máme 11 let zkušeností s dodavateli zboží i dopravci.

Je administrace eshopu jednoduchá?

Ano, nejjednodušší cestou jak to zjistit je kontaktovat nás a nechat si zaslat přístupové údaje pro demoverzi. Můžete si vyzkoušet práci se systémem a kdyby jste potřebovali s čímkoli poradit, můžete se na nás obrátit.

Jak eshop řeší problémové zákazníky?

Pokud se setkáváte s problémovými zákazníky, bude Vás eshop upozorňovat na nové objednávky, které mohou tito zákazníci uskutečnit. A to i v případě, že tito zákazníci některé údaje změní!

Je omezeno, kolik položek najednou lze v eshopu koupit?

Ne. Vaši zákazníci mohou nakupovat bez omezení.

Kolik produktů může v eshopu být?

Od řádu jednotek až po 200 000 produktů. Možné je i specialované řešení nad 200 000 produktů, toto Vám můžeme připravit individuálně.

Kontaktní formulář
Vaše jméno:
Váš telefon:
Váš e-mail:
S čím vám můžeme pomoci? 
Kariéra